February 10, 2023
Uzņēmuma jaunumi
DelfinGroup digitalizācijas risinājumos pērn investējis vairāk nekā 100 000 eiro

Ieviešot jaunus tehnoloģiskos risinājumus, Latvijas Fintech uzņēmums DelfinGroup pērn pakalpojumu digitalizācijā investējis vairāk nekā 100 000 eiro, kas ļāvis tirgū pieteikt pilnveidotus finanšu pakalpojumus.
"Tehnoloģiskais progress un inovācijas ir Fintech attīstības stūrakmens. Jebkurš Fintech jaunievedums var būtiski ietekmēt klienta pieredzi. Svarīgi, lai šie jaunievedumi rada ērtāku pieeju finanšu pakalpojumiem, kā arī sniedz vienkāršu produktu un pakalpojumu izmantošanu. Domājot par uzņēmuma attīstību un pakalpojumu klāstu, viena no mūsu prioritātēm ir pozitīva klientu pieredze. Lai to panāktu, esam padarījuši dažādus finanšu pakalpojumus pieejamus pēc iespējas lielākam cilvēku skaitam, neatkarīgi no viņu ģeogrāfiskās atrašanās vietas. Ieviešot, piemēram, Neopay drošo maksājumu ierosināšanas risinājumu, lielu uzsvaru esam likuši uz to, lai darījumu process ir vienkāršots, tādējādi vienlaikus gan samazinot izmaksas par maksājumu nodrošināšanu, gan nodrošinot klientiem pēc iespējas ērtāku un saprotamāku finanšu pakalpojumu," skaidro DelfinGroup valdes locekle Sanita Zitmane.
Lielākās investīcijas tehnoloģiskajos risinājumos pērn novirzītas jaunu un mazlietotu preču interneta veikala Banknote attīstībā, tam kļūstot par vienu no vadošajām lietotu preču tirdzniecības platformām Latvijā. Veikals vienuviet piedāvā jau vairāk nekā 40 000 preces, kas pirms tirdzniecības tiek rūpīgi pārbaudītas. Interneta veikalam ir izstrādāts jauns dizains, kā arī ir veikti sistēmas uzlabojumi, kas lietotājiem sniedz krietni patīkamāku saskarsmi un e-komercijas pieredzi.
Ne mazāk svarīgas investīcijas veiktas arī Open banking jeb atvērtās bankas risinājumu integrēšanā, kas ļauj klientam vienkāršā un ērtā veidā dalīties ar savu finanšu informāciju, uzlabojot aizdevuma novērtēšanas un izsniegšanas procesu ātrumu. Ieguldījumi veikti arī Neopay starpbanku maksājumu ierosināšanas pakalpojuma ieviešanā, padarot aizdevuma pakalpojuma saņemšanu maksimāli ātru un pieejamu klientam. Klientam tiek ievērojami atvieglots apmaksas process, kad ar vienu pogas spiedienu viņš droši un ērti var saņemt jau aizpildītu bankas maksājuma pieteikumu. Šāda sistēma jau darbojas Banknote interneta veikalā. Turklāt, kā liecina uzņēmuma operatīvā informācija un klientu veiktā aptauja, katrs trešais labprāt izmanto hipersaites jeb maksājumu aktīvās saites, lai veiktu norēķinu.
Pērn veikta arī iekšējo biznesa procesu digitalizācija, atsakoties no papīra dokumentu aprites, kā arī ieviešot dažādu biznesa procesu automatizāciju. "Viens no mūsu stratēģiskajiem virzieniem ir būt efektīviem, ko attiecinām arī uz savu, kā uzņēmuma, darbības ikdienu. Arvien vairāk savu darbību balstām uz datu zinātni, un tieši veiksmīga datu analīze un piemērošana ievirza mūsu pakalpojumu attīstību, kā arī identificē klientiem vispiemērotākos pakalpojumus un to uzlabojumus. Veiksmīga uzņēmuma stratēģisko virzienu izpilde ir attīstījusi mūsu tehnoloģiskos risinājumus, lai modernu, bet vienlaikus ērti lietojamu finanšu risinājumu jomā saglabātu tirgus līdera pozīcijas," akcentē S. Zitmane.
Par DelfinGroup
DelfinGroup ir licencēts uz tehnoloģijām balstīts finanšu nozares koncerns, kas dibināts 2009. gadā un strādā ar zīmoliem Banknote un VIZIA. Uzņēmums pastāvīgi attīsta un piedāvā patēriņa aizdevumus, aizdevumus senioriem, nomaksas pakalpojumus, lombarda aizdevumus un lietotu, mazlietotu un jaunu preču tirdzniecību vairāk nekā 90 filiālēs visā Latvijā, kā arī tiešsaistē. DelfinGroup vairāk nekā 300 profesionāļu komanda vidēji mēnesī izsniedz 35 tūkstošus aizdevumu. Uzņēmuma kopējais reģistrēto klientu skaits pārsniedz 400 000. DelfinGroup kopš 2014. gada ir pazīstama Nasdaq Riga biržā kā obligāciju emitents un kopš 2021. gada kā akciju emitents Baltijas Oficiālajā sarakstā. Uzņēmums 2021. gadā veica IPO, piesaistot gandrīz 6000 jaunu akcionāru. Uzņēmums veic regulāru ikceturkšņa dividenžu izmaksu. 2022. gada pirmajos deviņos mēnešos uzņēmuma kredītportfelis sasniedza 59,7 miljonus eiro, EBITDA bija 9,3 miljoni eiro un peļņa pirms nodokļiem sasniedza 5,4 miljonus eiro. Uzņēmuma ilgtspējas pamatā ir fokuss uz korporatīvo pārvaldību, fintech inovācijām, atbildīgu aizdevumu izsniegšanu, finanšu iekļaušanu un aprites ekonomikas veicināšanu. Uzņēmums strādā ar peļņu katru gadu kopš 2010. gada.